Ånggenerator TYLO Steam Commercial
Beskrivning
Fungera
Multiånga
Vår nya kommersiella ånggenerator är utrustad med en stor vattentank och konstruerad för att enkelt kunna anslutas till vår Multisteam-funktion – ett effektivt sätt att undvika driftstopp i hårt använda system, eftersom upp till tre ånggeneratorer kan anslutas till samma ångrum. Ånggeneratorer kräver regelbunden automatisk spolning. Detta innebär en paus på 10–15 minuter i ångproduktionen varje gång. Om du har flera ånggeneratorer anslutna i samma system kan spolning ske utan att generatorn stängs av, eftersom Multisteam-funktionen säkerställer att en generator alltid producerar ånga.
Underhåll
Mindre underhåll
Vi designar våra ånggeneratorer med stor noggrannhet i detaljerna. De är avsedda att tåla många års användning utan avbrott och med minimal uppmärksamhet. Ånggeneratorn är utrustad med automatisk spolning som kan ställas in efter vattenkvaliteten i ditt område.
Teknik
Energibesparing
Skandinavisk design har alltid influerats av idéer om omsorg och effektivitet. Det är därför vi har använt teknik för att göra våra ånggeneratorer så effektiva som möjligt. Med ett standby-läge och vår patenterade funktion för "delad effekt" kan energiförbrukningen minskas med upp till 30 %. När luften i ångrummet har nått önskad temperatur reduceras effekten från ånggeneratorn till en nivå som är tillräcklig för att bibehålla denna temperatur.
Teknisk information
Hållbarhet
Med noggrann kvalitetskontroll, smart teknik och ett starkt fokus på vatten- och energianvändning har vi utformat Tylös ånggeneratorer för att ge minsta möjliga miljöpåverkan.
Kontrollera
Ta kontroll över din offentliga anläggning
Styr din offentliga anläggning direkt från Elite kontrollpanel eller installera dina kontrollpaneler så att du kan styra alla dina bastur och ångbad direkt från datorn i receptionen. Elite använder sig av lokalt Wi-Fi, vilket också möjliggör styrning och övervakning direkt från din telefon med Tylös egen Wellaccess-app, som finns tillgänglig för både iOS och Android.
Technical specification
- Garanti (y.) 2
- tillverkningsland Sverige
- Längd (mm) 585
- Mått bredd (mm) 230
- Mått höjd (mm) 685
- Vattentankens kapacitet, (l) 8.4
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.